اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 06 December 2016
در حاشیه همایش بین‌المللی استفاده سالم از پساب
در حاشیه همایش بین‌المللی استفاده سالم از پساب، تفاهم‌نامه بین شرکت آب و فاضلاب کشور و دانشگاه شهید بهشتی به امضاء رسید.

سرویس اقتصادی عصرپرس: با امضای این تفاهم‌نامه زمینه‌های همکاری علمی بین صنعت آب و فاضلاب و دانشگاه شهید بهشتی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار عصرپرس،حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: دانشگاه شهید عباس پور که بخشی از دانشگاه شهید بهشتی است درگذشته نیز همکاری‌های تخصصی مربوط به آب و فاضلاب را  انجام می‌داد اما با این تفاهم نامه توسعه همکاری ها به خصوص در حوزه علوم اجتماعی ، آموزش همکاران و برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر بیشتر خواهد شد.

جانباز‌ در ادامه گفت: ما از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری که در زمینه مدیریت آب و فاضلاب باشد حمایت کامل می کنیم و بخشی از منابع مالی آن ها را تامین خواهیم کرد .

مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور افزود: هرچقدر تعامل بخش علمی در مباحث آب و فاضلاب توسعه یابد میزان رضایت مندی مشترکین اقزایش خواهد یافت و می توانیم خدمات مناسب تری را به مردم ارائه دهیم .

جانباز در ادامه تصریح کرد:‌در همین راستا به فراخور آموزش های داخلی و خارجی پروژه های را طراحی کرده ایم که پروژه ظرفیت سازی نیروهای متخصص آب و فاضلاب از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی در مرحله مناقصه قرار دارد.

**کد خبرنگار: 1200 / پروین مرادی**


پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: