اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 02 May 2019
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد: 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به نقش پذیری بیشتر قرارگاه در بعد از تحریم ها،گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء همواره در دوران تحریم ها و در سنوات گذشته  توانسته اقدامات خوبی را از خود نشان داده و امروز با تکیه بر توان داخلی  فضای خوبی در صنعت نفت کشور حاکم است .
افزایش نقش قرارگاه خاتم الانبیاء درتحریم ها
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد آن هستیم که فشارهای اقتصادی دشمن بیشتر شده و اقتصاد مردم را هدف قرار داده است که محور این فشارها نفت است.

وی گفت: نتیجه تحریم ها چیزی شد که سال ها به دنبال آن بودیم و آن جدا کردن نفت از بودجه کشور است که این در حال عملی شدن است.

معادن، نفت دوم کشور است
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشور گفت: معادن، نفت دوم کشور است و با توجه به پتانسیل های بالای کشور در بخش های صنعت و گردشگری می‌توان تحریم ها را کنار زد.

وی افزود: رشد تقاضای صنعتی در دنیا آنقدر زیاد است که دشمن نمی‌تواند کاری کند و از انحصار طلبی خارج خواهد شد، بنابراین دست آمریکا برای تحریم ها از بازار دنیا کوتاه است .

محمد در ادامه با بیان اینکه نقش پذیری قرارگاه  خاتم در بعد از تحریم ها بیشتر خواهد شد، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء همواره در دوران تحریم ها  و در سنوات گذشته توانسته اقدامات خوبی را از خود نشان دهد و امروز با توان داخلی فضای خوبی در صنعت نفت کشور حاکم شده است که در حوزه توسعه خواستاری عبور کرده و به سمت گام دوم انقلاب و فرمان مقام معظم رهبری در رونق اقتصاد کشور حرکت می کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در بحث جلوگیری از خام فروشی توانسته ایم بن بست‌ها را شکسته و در کنار بخش خصوصی  گام های بزرگی را برداریم.

محمد ادامه داد: تقاضایی که از بخش خصوصی داریم این است که در کنار هم با انسجام بالا خلع نبود شرکت های خارجی را بر طرف کرده و در حوزه تامین منابع مالی اقدام کنیم.


خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: