اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - 27 March 2019
هاشمی تختی نژاد مطرح کرد:
رئیس کمیته بنادر کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی اسکله های شناور ایمن در بنادر جنوبی کشور به ویژه در استان هرمزگان ساخته شده است.

افزایش زیرساخت‌های بنادر برای جابه‌جایی مسافران دریاییبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از خانه ملت، حسین هاشمی تختی نژاد رئیس کمیته بنادر کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اقدامات مثبت برای توسعه حمل و نقل دریایی جهت جابه جایی مسافران، گفت: خوشبختانه در بحث توسعه زیرساخت های گردشگری در بنادر کشور اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.

سهولت تردد مسافران برای سفر از بنادر به جزایر خلیج فارس

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته مسافران و گردشگران برای تردد و سفر به جزایر با مشکلات بسیاری روبه رو بودند، اما با اقدامات صورت گرفته، امروز مسئله تردد مسافران بسیار تسهیل شده است.

ساخت اسکله های شناور ایمن در بنادر جنوبی کشور

وی گفت: در شرایط کنونی اسکله های شناور ایمن در بنادر جنوبی کشور به ویژه در استان هرمزگان ساخته شده است، به طوری که امروز در جزایری مانند هرمز، لارک، هنگام، خمیر و قشم، اسکله های استانداری تعبیه شده تا مسافران بتوانند از زیبایی های این جزایر به صورت کامل استفاده کنند.

خرید شناورهای پیشرفته با گنجایش بالا  برای تردد مسافران دریایی

شناورهای پیشرفته با گنجایش بالا خریداری شده و در بنادر مستقر هستند، از این رو در اغلب بنادر جنوب، اقدامات مثبتی برای توسعه گردشگری صورت گرفته است

هاشمی تختی نژاد گفت: همچنین، شناورهای پیشرفته با گنجایش بالا خریداری شده و در بنادر مستقر هستند، از این رو در اغلب بنادر جنوب، اقدامات مثبتی برای توسعه گردشگری صورت گرفته است.

وجود وسایل حمل و نقل دریایی برای جابه جایی مسافران در ایام نوروز

رئیس کمیته بنادر کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در شرایط کنونی به میزان کافی وسایل حمل و نقل دریایی برای جابه جایی مسافران در بنادر جنوبی کشور در نظر گرفته شده است،در چند سال اخیر برنامه ریزی خوبی برای تقویت این ناوگان صورت گرفته و امروز به میزانی افزایش یافته که به جزء ایام پرتردد، بخشی از شناورهای فعالیتی ندارند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: