اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - 27 March 2019
رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد
رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: شرکت‌های بیمه با تشکيل کارگروه بیمه نسبت به شناسایی و جبران خسارات وارده در اثر سیل به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده در مناطق مذکور اقدام کنند

تشکیل کارگروه بیمه در استان‌های سیل زدهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی امیری در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای تاکید کرد که شرکت‌های بیمه در اسرع وقت واحد‌های بیمه‌ای را در مناطق آسیب دیده مستقر کرده و با برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده، نقش خود را در کاهش آلام سیل زدگان ایفا کنند.

بر اساس این گزارش، پس از وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور، بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه‌ای را مکلف کرد که این کارگروه را با هماهنگی سندیکای بیمه‌گران ایران و رؤسای شورا‌های هماهنگی استان‌های ذیربط، تشکیل داده و نتیجه اقدامات کارگروه به تفکیک هر استان را به بیمه مرکزی ارسال کنند.

این گزارش می‌افزاید شماره تلفن‌های ۲۴۵۵۱۳۳۰ (اداره کل نظارت فنی بر بیمه‌های غیر زندگی) و ۲۴۵۵۱۱۸۲ (اداره کل نظارت بر شرکت‌های بیمه و امور استان ها) و ۲۳۴۲ سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی برای هماهنگی‌های لازم آماده پاسخگویی هستند.

گفتنی است با توجه به وسعت و پراکندگی حادثه و لزوم دریافت اطلاعات لازم برای پرداخت خسارت ها، اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه پرداخت خسارت‌ها از طرف بیمه مرکزی صورت خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: