اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 12 March 2019
آیت الله جنتی:
در شرایطی که مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند مسئولان باید بدون استثنا در خدمت آنان باشند و این مشکلات را کم کنند.

مسئولان باید در خدمت مردم باشند

به گزارش عصرپرس، آیت الله جنتی در آغاز ششمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در مجلس سابق در حال برگزاری است افزود: واقعا باید قدر این مردم را دانست که در همه صحنه های حساس در صحنه حاضر می شوند که نمونه بارز آن را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بودیم.

وی حضور مردم را مشت محکمی بر دهان آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود دانست و گفت: توطئه ها و تلاش های زیادی به کار گرفته اند تا انقلاب 40 سالگی خود را نبیند اما این مردم با وجود مشکلات اقتصادی فراوان به میدان آمدند و پاسخ دشمنان را به درستی دادند بنابراین باید مسئولان بدون استثنا در خدمت این مردم باشند و همه قدر آنها بدانیم.

آیت الله جنتی گفت: در طول تاریخ، شکست همواره از آن فرعونیان و طاغوتیان بوده است. پاداش شهادتها پیروزی و رشد اسلام و ضعیف شدن دشمنان است. چه ذلتی از این بالاتر که ترامپ با این همه هزینه در عراق مجبور است با خفت و با چراغ خاموش به این کشور سفر کند؟!

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب درباره گام دوم انقلاب نیز تاکید کرد: باید این بیانیه بسیار مهم برای همه تبیین و تشریح و بارها خوانده شود تا در برنامه ریزی ها بکار گرفت.

رئیس مجلس خبرگان همچنین به سفر بشار اسد به ایران اشاره نمود و تصریح کرد: قدرت نمایی ایران در منطقه و حفظ حاکمیت سوریه دارای پیامهای مختلف برای منطقه و جهان بود.

آیت الله جنتی همچنین اهدای نشان افتخار ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب به سردار سرلشگر سلیمانی را تبریک گفت و افزود: سردار سلیمانی اقدامات بسیار زیادی را برای خدمت به کشور انجام داده که حتی برخی از این اقدامات چندان گفته نشده است.

رئیس مجلس خبرگان، با تشکر از خدمات ده‌ساله رئیس سابق قوه قضاییه گفت: آیت‌الله آملی در طول ده سال قاطعانه کار کرد. از عدم انعطاف ایشان مقابل دیگران باید تقدیر کرد. خیلی‌ها می‌خواستند اهداف خودشان را از طریق وی دنبال کنند، اما او زیر بار نمی‌رفت.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه واقعاً از انتصاب آقای رئیسی به سمت ریاست قوه قضاییه خیلی خوشحال شدم، تصریح کرد: باید دست رهبری را بابت این انتصاب‌ها بوسید.

وی انتصاب آیت‌الله رئیسی را بجا دانست و افزود: نشانه این به‌جا بودن، این است که داد دشمن را درآورده است. هرجا دشمن عصبانی شد یعنی ما موفق شده‌ایم.

رئیس مجلس خبرگان به برنامه‌های اعلام‌شده از سوی رئیس جدید قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: باید توصیه‌های رهبری مبنی بر تحول در قوه قضاییه، دنبال شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: