اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - 23 February 2019
امیر حاتمی:
امیر حاتمی گفت: امروز ۸۵ درصد از نیاز های دفاعی کشور را با نیرو های انسانی داخلی تولید کرده و در اختیار نیرو های دفاعی کشور قرار داده ایم .

تولید ۸۵ درصد از نیاز دفاعی در داخل کشور

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، امیر حاتمی وزیر دفاع در دومین همایش سرآمدان فناوری و صنعت با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه است و ایستادن در مقابل رژیمی که از همه ابعاد توسط رژیم های دیگر حمایت می شدند یک معجزه است، گفت:  ۲۲ بهمن امسال و حضور پرشور  مردم یک معجزه است و چرایی این معجزه ها تحقق وعده الهی است .

وی ادامه داد: مردم و امام بزرگوار ما، شهدا،جانبازان و خانواده های معظم شهدا برای یاری دین خدا با تمام وجود اقدام کردند یکی از معجزات بسیج است و مردم همراه ما شوند

امیر حاتمی گفت: در زمان قبل از انقلاب می‌گفتن شما نمی توانید هیچ کاری را انجام دهید و ۴۰ هزار مستشار دفاعی داشتیم اما امروز ۸۵ درصد از نیاز های دفاعی کشور را با نیرو های انسانی داخلی تولید کرده  و در اختیار نیرو های دفاعی کشور قرار داده ایم .

وی در ادامه با اشاره به ساخت هواپیما کوثر ،موشک کروز هویزه و زیر دریایی فاتح در کشور، گفت: امروز توان داخلی کشور به سمتی حرکت کرده است که تمام طراحی ، فناوری و ساخت این وسایل دفاعی کشور ۱۰۰ درصد داخلی است.

وی ادامه داد: بیش از ۵ هزار شرکت که تعداد ۵۰۰شرکت دانش بنیان در وزارت کشور در حال فعالیت هستند و این در حالی است که تنها کمتر از یک درصد از تحقیقات کشور را استفاده کرده ایم .

وی افزود: ما با تکیه به مردم ، خون شهدا ، انسجام و وحدت، هم صلح را و هم جنگ را در منطقه برده ایم و قدرت ما برای صلح و ثبات و امنیت منطقه است.

وزیر دفاع گفت: ما هموراه با استواری از تحریم ها عبور حواهیم کرد با پای بندی به دین خدا به نصرت الهی خواهیم رسید.

بسیج یک معجزه است

امیر حاتمی با بیان اینکه بسیج یک معجزه است،گفت: بسیج همواره نیاز کشور بوده و هست و در همه ابعاد جامعه بسیج همراه همیشگی کشور است.


خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: