اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - 29 November 2016
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سرما زدگی باغات مرکبات بهانه ای بر واردات نیست،گفت: بیمه محصولات کشاورزی نیازمند یارانه است و تمام کشاورزان نیز باید با تعرفه پایین بیمه شوند.

سرویس اقتصادی عصرپرس: نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس درباره وضعیت سرمازدگی مرکبات درکشور می گوید؛دولت باید در این مواقع از محصولات کشاورز  به بهترین  شکل ممکن حمایت کند تا کشاورزی که در سرما و گرما در راستای تولیدات کشاورزی تلاش بی وقفه کرده ،بدون حامی  باقی نماند.

به گزارش میزان،شمس الله شریعت نژاد با بیان اینکه تعرفه بالای بیمه کشاورزی مانعی برای استقبال کشاورزان از بیمه مذکور است،تصریح کرد: بخشی از کشاورزان  مرکبات کار بیمه نیستند و این درحالی است که دولت  دراین شرایط نیز باید کشاورز را در حوادث غیرمترقبه تنها نگذارد.

وی ادامه داد:بسیاری از کشاورزان که تحت پوشش  بیمه کشاورزی قراردارند؛نیز از پرداخت خسارت توسط بیمه کشاورزی راضی نیستند،این امر بی اعتمادی میان کشاورز و دولت دراین راستا ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی باید با نرخ پایین برای کشاورزان اجباری شود،یادآور شد: بیمه محصولات کشاورزی نیازمند یارانه است؛زیرا کشاورزان در راستای تضمین امنیت غذایی کشور در تلاش هستند.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سرمازدگی باغات مرکبات دلیلی بر واردات نیست،گفت:بیمه محصولات کشاورزی  نیازمند یارانه است و تمام کشاورزان نیز باید با تعرفه پایین بیمه شوند.

 

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: