اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 23 January 2019
پیرو ابلاغیه مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات و نیز با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی بازار کالا و خدمات به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت دار، طرح ویژه نظارت و بازرسی بر بازار کالا و خدمات از ابتدای بهمن ماه سالجاری در استان تهران اجرا شد.

آغاز طرح نظارت و پایش بازار کالا و خدمات در استان تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، در این طرح که تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت، بازدید های روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه به عمل می آید و طی آن، وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت مورد کنترل و نظارت قرار خواهد گرفت.

این بازرسی ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این ایام و تعطیلات نوروز در دو بخش کالایی و خدماتی و بصورت شبانه روزی توسط کارشناسان نظارت و بازرسی این سازمان و بازرسان و ناظران افتخاری از واحد‌های صنفی استان تهران انجام می‌شود.

همچنین گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز، مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، سطح عرضه و... برخورد می شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: