اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - 01 January 2019
با حضور معاون اول رییس جمهور انجام شد؛
با حضور معاون اول رییس جمهور ۸۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویی در استان سیستان و بلوچستان در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت.

بهره برداری از ۸۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویی در سیستان و بلوچستان

به گزارش عصرپرس، اسحاق جهانگيري روز سه شنبه( 11 دی) در جريان سفر به استان سيستان و بلوچستان با حضور در شهرستان قصر قند ضمن بهره برداري از 800 واحد مسكن روستايي مددجويي در اين استان با حضور در يكي از اين خانه ها با توضيح مسئولان در جريان روند اقدامات و برنامه ريزي ها براي تامين مسكن مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) و بهزيستي در مناطق محروم قرار گرفت.

معاون اول رييس جمهور همچنين از نمايشگاه دستاوردهاي استان سيستان و بلوچستان در مناطق محروم و صنايع دستي شهرستان قصر قند بازديد كرد.

در اين نمايشگاه صنايع دستي شهرستان قصر قند و طرح هاي اشتغالزايي بنگاه هاي كوچك كه با حمايت دولت و كميته امداد امام خميني (ره) ايجاد شده اند به معرض نمايش درآمده است.

جهانگيري در جريان بازديد از اين نمايشگاه گفتگوي صميمي با غرفه داران و صاحبان طرح هاي خود اشتغالي در جريان مسائل و مشكلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را در راستاي حمايت از توسعه اين طرحها در مناطق محروم به مسئولان صادر كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: