اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - 16 December 2018
مدیر سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:
مدیر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: به مناسبت روز حمل و نقل دریایی ۱۹ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان از محل بخش خصوصی عملیاتی می شود.

۱۸۰۰ میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه  بنادر کشور

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد راستاد معاون وزیر و مدیر سازمان بنادر و دریا نوردی در حاشیه سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته در نشست خبری گفت: تا کنون ۱۲هزار میلیارد تومان جذب سرمایه بخش خصوصی در حمل و نقل دریایی صورت گرفته است.

راستاد در ادامه با اشاره به احداث پایانه تمام مکانیزه دزیایی شهید رجایی با اعتباری بالغ بر ۵هزار میلیارد تومان، گفت: این پایانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود و با توجه به صادرات مواد معدنی این پروژه می تواند کمک شایانی خواهد کردو درصد آماده زیر ساخت ها برای ارایه و صادرات مواد معدنی هستیم .

مدیر سازمان بنادر و  دریانوردی در ادامه میزان ترانزیت غیر نفتی بیش از ۳هزار و ۶۶۳۷۶ تن  دانست و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵/۳ درصد کاهش را نشان می دهد اما در بخش محموله های نفتی تاکنون ۲ میلیون تن با رشد ۸/۸ درصدی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های جدید بر کشتی های ایرانی ،گفت: در شرایط جدید تحرم ها محدودیت های تردد  داشته ایم اما همچنان ترددها در حال انجام شدو جلوگیری از تردد کشتی های ایرانی کاری غیر قانونی و خلاف قانون دریایی بین المللی است.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: