اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - 04 December 2018
رئیس جمهور دربدو ورود به فرودگاه شاهرود
رئیس جمهور گفت: در این سفر حدود 70 طرح و پروژه جدید به مردم استان سمنان وعده داده می‌شود که در سال‌های باقیمانده از دولت دوازدهم اجرا خواهند شد.

تصویب 70 طرح و پروژه جدید در استان سمنان

به گزارش عصرپرس، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه شاهرود از سوی استاندار سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مقامات و مسوولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور قرار است در اجتماع مردم استان سمنان در ورزشگاه تختی شاهرود سخنرانی کند.

حضور در جلسه شورای اداری و جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان سمنان و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی، صنعتی و عمرانی این استان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

روحانی در فرودگاه شاهرود با بیان اینکه خوشحالم در ماه ربیع‌المولود و ماه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) توفیق پیدا کردم از استان سمنان و با هم‌استانی‌های عزیز خود دیدار کنم، گفت: در این سفر تمامی طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دو سفر گذشته به مردم این استان وعده داده شده بود، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور افزود: همچنین در این سفر حدود 70 طرح و پروژه جدید نیز به مردم استان وعده داده می‌شود که در سال‌های باقیمانده از دولت دوازدهم اجرا خواهند شد.

روحانی افزود: در این سفر همچنین در اجلاس سراسری نماز و مراسم 16 آذر در دانشگاه سمنان حضور خواهیم یافت و با دانشجویان این استان دیدار خواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: