اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 20 November 2018
رئیس‌جمهوری در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی آذربایجان غربی:
رئیس‌جمهوری در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی آذربایجان غربی گفت: وزارت نیرو تابستان خیلی سختی را پشت سر گذاشت و من از وزارت نیرو از طرف مردم ایران تشکر می‌کنم.

وزارت نیرو تابستان خیلی سختی را پشت سر گذاشتبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی دوشنبه شب در آیین افتتاح طرح های عمرانی استان که به صورت ویدئو کنفرانس در ادامه توضیحات وزیر نیرو درباره طرح نیروگاهی ماکو برگزار شد، اظهار داشت: امسال به خاطر کمبود منابع آب تابستان سختی داشتیم، به طبع آن نیرگاه‌های آبی نیز نمی‌توانستند فعال باشند و وزارت نیرو برای تامین آب و برق تلاش فوق‌العاده‌ای انجام داد.

وی ادامه داد: در دولت شاهد بودم که چگونه ماه‌ها و روزها برای وزارت نیرو دیر می‌گذشت، تابستان برای ما سه ماه بود اما برای وزارت نیرو چند سال طول کشید و لازم می‌دانم از مجموعه وزارت نیرو تشکر کنم.

روحانی با قدردانی از صبر و تحمل و همکاری مردم در طول تابستان ادامه داد: مردم اگر همکاری نداشته باشند هیچ جا موفق نخواهیم بود و در مصرف آب و برق و گذراندن تابستان سخت نیز نقش اصلی را مردم برعهده داشتند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: خوشحالیم که طبق اعلام وزیر نیرو، در دولت یازدهم و دوازدهم 6 هزار میلیارد تومان در زمینه آب و طرح‌های آبفا صرف شده که رقم بسیار چشم‌گیری است و ما همه باید شکرگزار این نعمت باشیم. این امر نشان می‌دهد که در شرایط سخت توانستیم کار بسیار مهمی انجام دهیم.

روحانی با بیان اینکه همگام با وزارت نیرو و بانک‌ها، بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های آب و نیروگاه‌ها داشته است، ادامه داد: بخش خصوصی در این زمینه بسیار کوشا بوده و نقش آنها در زمینه آب و توسعه نیروگاه‌ها ارزشمند بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: