اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - 19 November 2018
روحانی در فرودگاه خوی:
رئیس‌ جمهور در راستای سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی، دقایقی پیش وارد شهرستان خوی شد.

رئیس‌جمهور وارد آذربایجان غربی شد

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه خوی، از سوی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، استاندار و مسئولین ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور در فرودگاه شهرستان خوی و در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفر به استان آذربایجان غربی، گفت: در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سفر گذشته، تصویب شده بود را مورد بررسی قرار داده و در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های جدید در شورای اداری تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس جمهور قرار است تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهید چمران شهرستان خوی در جمع مردم استان آذربایجان غربی سخنرانی کند.

روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.

افتتاح راه آهن مراغه - ارومیه و آغاز سفر شهروندان ارومیه ای با استفاده از خط ریلی، بهره برداری از طرح های درمانی در شهرهای ارومیه و خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان از جمله طرح های در نظر گرفته شده برای سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.

جلسه با نخبگان و فعالان حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت دوازدهم به آذربایجان غربی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: