اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - 24 October 2018
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت تهران اعلام کرد:
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: طرح بروزرسانی ظرفیت تولید ملی، از یکم آبان در شهر تهران آغاز شد و در این فرآیند از بیش از 8 هزار واحد صنعتی در شهر تهران بازدید به عمل می آید.

سرشماری  از8 هزارواحد صنعتی در تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، محمد رسول محمدیان معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اعلام این خبر افزود: طرح بروز رسانی ظرفیت تولید ملی به منظور حمایت هدفمند از تولید کالای ایرانی، شناسایی ظرفیت های تولیدی استان تهران و بروز رسانی اطلاعات واحدهای صنعتی استان در حال اجرایی است و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: این در حالی است که در راستای این طرح سرشماری واحدهای صنعتی واقع در شهر تهران نیز از یکم آبان ماه به طور رسمی اجرا می شود.

محمدیان همچنین از برگزاری جلسه آموزشی برای کارشناسان اجرایی این طرح خبر داد و افزود: در اجرای این طرح کارشناسان طرح به همراه معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر به تمام واحدهای صنعتی شهر تهران مراجعه می کنند و مدیران واحدها مکلف به همکاری با این کارشناسان و تکمیل پرسشنامه های مربوطه برای ثبت اطلاعات این واحدها در سامانه بهین یاب هستند.

به گفته معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، هدف از اجرای این طرح کمک به شناسایی و فعال سازی ظرفیت های داخلی، حمایت از تولید کالای ملی، اختصاص بهینه منابع، آمایش و رصد بنگاه ها و واحدهای تولیدی، صنعتی، بروز رسانی اطلاعات جهت برنامه ریزی مناسب تر و ارائه خدمات بهتر و موثرتر است. بنابراین آخرین وضعیت واحدهای صنعتی استان که در این طرح ثبت می شود، مبنای تحلیل و برنامه ریزی های آتی هم در سطح استانی و هم در سطح ملی خواهد شد.

معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار کرد: ثبت آمار واحد های صنعتی واقع در شهرک های صنعتی در حال حاضر تمام شده است. این در حالی است که این روند در شهرستان های تابعه استان تهران حدود 90 درصد پیشرفت داشته و در شهر تهران نیز از 8 هزار و 500 واحد صنعتی بازدید می شود.

به گفته محمدیان، مدت زمانی که برای ثبت اطلاعات واحدهای صنعتی شهر تهران در این طرح درنظر گرفته شده حداکثر 40 روز است.


نام:
ایمیل:
* نظر: