اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - 23 October 2018
فرمانده مرزباني ناجا گفت : تاکنون حدود 700 هزار نفر از مرزهای سه گانه به سمت عتبات تردد کردند.

تردد بيش از 700 هزار زائر از مرزهاي سه گانه

به گزارش عصرپرس از پايگاه اطلاع رساني قرارگاه مركزي اربعين ناجا ، سردار قاسم رضایی پس از پايش هوايي از مرزهاي سه گانه( مهران، شلمچه و چذابه) در جمع خبرنگاران گفت: امروز ايران اسلامي ميزبان زائران اباعبدالله الحسين(ع) از كشورهاي پاكستان، افغانستان، ازبكستان، آذربايجان و ... است و زائران عزيز كه طي طريق مي كنند و وارد خاك مقدس كشورمان مي شوند مورد استقبال  و میزبانی ایرانیان هستند.

وی با اشاره به دیدار دیپلماتیک با همتای عراقی خود در روز گذشته تصريح كرد: ديروز نشست هاي مختلفي در نقطه صفر مرزي در شهر مهران با همتاي عراقي خود داشتيم كه اين نشان از يك عمليات مشترك بين كشور ايران و عراق برای خدمات‌دهي به زائران اباعبدالله الحسين (ع) است و الحمدلله وضعيت بسيار مطلوبي در مرزها داريم و تا كنون هيچ گونه نا امني  گزارش نشده است.

فرمانده مرزبانی ناجا  ادامه داد: امروز همه بسترها براي تردد قدوم پاك زائران حسيني مهيا است و ما مرزبانان افتخار داريم در مرزهاي سه گانه در خدمت زائران عزيز  باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به همكاري ارگان ها و سازمان هاي امدادي از جمله اورژانس، هلال احمر، نيروهاي مسلح و ... در خدمات دهی به زوار بيان کرد: تاکنون بیش از 700 هزار نفر از مرزهای سه گانه به سمت عتبات تردد کرده اند.

وي افزود: خوشبختانه شاهدیم زوار با مدارك قانوني از مرزها خارج مي شوند و با همكاري خوب مرزبانان عراقي، زائران گرامي به صورت منظم از راه هاي مواصلاتي به سوي عتبات در حركت هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر: