اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - 17 October 2018
وزیر کشاورزی اعلام کرد:
وزیر کشاورزی اعلام کرد: ما قیمت پیشنهادی خرید تضمینی گندم پاییزه را به دبیرخانه شورای اقتصاد تقدیم کردیم و منتظر مصوبه این شورا هستیم.

خرید تضمینی گندم در انتظار تصمیم شورای اقتصادبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از صدا و سیما، محمود حجتی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: طبق قانون ما موظف هستیم قیمت پیشنهادی خود را در ارتباط با کشت های پاییزه تقدیم شورای اقتصاد کنیم دبیرخانه بررسی و نتیجه را به شورای اقتصاد ارائه می کند و قیمت نهایی در این شورا تصویب می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که قیمت پیشنهادی شما چه عددی برای خرید تضمینی گندم بوده است گفت: ما قیمت پیشنهادی خود را ارائه کردیم اعداد و ارقام نیز پس از تصویب شورای اقتصاد اعلام می شود تا دوگانگی به وجود نیاید.

حجتی با اشاره به اینکه ما هم قیمت خرید تضمینی گندم را داریم از شورای اقتصاد پیگیری می کنیم گفت: این موضوع باید در شورای اقتصاد مطرح شود از این رو امیدواریم دبیرخانه شورای اقتصاد که سازمان برنامه و بودجه است هر چه زودتر هم اعلام تشکیل جلسه کند و هم پیشنهادش را به شورای اقتصاد بدهد و این پیشنهاد تصویب شود.

وی افزود: بعد از مکاتبه ای که یکی دو هفته قبل با معاون اول رئیس جمهور داشتم وی تاکید کرد که در مدت یک هفته این موضوع به شورای اقتصاد بیاید که امیدواریم هر چه زودتر اتفاق بیفتد.


نام:
ایمیل:
* نظر: