اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - 17 October 2018
درپی پاسخ موشکی نیرو‌های مقاومت به بمباران غزه، جلسه کابینه امنیتی اسرائیل لغو شد.

لغو جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستیبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ شماری از رسانه های اسرائیلی اعلام کردند جلسه کابینه کوچک سیاسی امنیتی اسرائیل که قرار بود صبح امروز برگزار شود لغو شده است. در همین حال گادی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی به دلیل تشدید تنش ها در مرزهای نوار غزه سفر به آمریکا را نیمه تمام رها کرد و سرآسیمه واشنگتن را به مقصد تل آویو ترک کرد.

 شماری از رسانه های اسرائیلی خبر دادند شهرداری منطقه بئر السبع در پی اصابت یک فروند موشک به خانه ای در آن اعلام کرد مدارس امروز در این منطقه ( صهیونیست نشین در جنوب سرزمینهای اشغالی 1948 میلادی ) تعطیل است.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک دو فروند موشک (راکت) از نوار غزه، یکی به سوی منطقه بئر السبع و دیگری به سوی دریا خبر داده بودند.

المیادین در خبری از وقوع انفجاری در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد. ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی تأیید کرد هواپیماهایش شماری از مواضع مقاومت را در نوار غزه هدف حمله قرار داده اند.

همچنین هواپیماهای رژیم اشغالگر منطقه ای بدوی در شمال بیت لاهیا، شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی الجزیره  اعلام کرد، در حمله هوایی اسرائیل به شمال نوار غزه یک فلسطینی به شهادت رسید.

شماری از رسانه های اسرائیلی اعلام کردند آویگدور لیبرمن دستور داده است گذرگاه اریز و کرم سالم بسته و محدوده تعیین شده برای ماهیگیری در سواحل غزه محدود شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: