اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - 14 October 2018
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آمادگی لازم و صد در صدی این پلیس برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی(ع) خبر د اد و گفت: 5 هزار نفر از نیروهای پلیس راهور و 1400 تیم در راستای اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین فعالیت خواهند کرد.

آماده باش 5 هزار نیروی راهور برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

به گزارش عصرپرس، سردار تقی مهری در نشست کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی ویژه اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: اربعین فرصت مغتنمی است تا بتوانیم به زوار حسینی(ع) خدمت کنیم و با توجه به اینکه در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین هستیم همه تمهیدات لازم برای خدمات دهی به زوار حسینی(ع) پیش بینی شده است.

وی افزود: برابر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی ارائه خدمات ویژه ترافیکی همزمان با اربعین حسینی از 19 مهرماه آغاز و این روند تا 14 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آمادگی کامل و صد در صدی پلیس راهور برای خدمات دهی به زوار اربعین خبر داد و گفت: دستگاه های امدادی و خدماتی با همکاری و تعامل در این راستا برنامه ریزی و اقدام خواهند کرد.

سردارمهری پیشنهاد داد: اقدامات عمرانی به ویژه در جاده ها تا 28 مهرماه اتمام یابد و از 28 مهر اقداماتی چون ایمن سازی جاده و نصب علایم دنبال شود.

وی به پیش بینی پارکینگ همزمان با این ایام با لحاظ کردن شرایط خاص چون روشنایی و ... اشاره و عنوان کرد: امید است زواری که تصمیم دارند با وسایل حمل و نقل عمومی در این سفر تردد کنند از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را انجام دهند، همچنین کسانی که می خواهند از وسایل نقلیله شخصی استفاده کنند در طول مسیر و مقصد همکاری لازم را با عوامل انتظامی و ترافیکی داشته باشند.

سردار مهری در توصیه ای به رانندگان عنوان کرد: با صبر و حوصله رانندگی کنند و از سرعت و سبقت های غیرمجاز جدا خودداری کنند.

وی گفت: 5 هزار نفر از نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در راستای خدمات دهی به زوار اربعین در آماده باش هستند.

سردار مهری در پاسخ به سوالی در خصوص رفع گره های ترافیکی عنوان کرد: در محورهای مواصلاتی و جاده ها اقدامات لازم پیش بینی شده است، به طوری که برخی معبرها در استان های هدف، تعریض شده یا در محور مهران - ایلام چهار خط نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: در محور شلمچه نیز تمهیدات لازم و زیرساخت ها در این راستا پیش بینی شده است تا ان شاء الله خدمات شایسته ای به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان خاطر نشان کرد:  هزار نفر از نیروهای پلیس راهور و 1400 تیم در راستای اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین امسال فعالیت خواهند داشت.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: