اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 12 September 2018
وداع با شهدا در ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع 135 شهید گمنام دفاع مقدس دعوت کرد.

تشییع پیکر 135 شهید گمنام دفاع مقدس فردا درتهران

به گزارش عصرپرس، مراسم وداع با این شهدا ، امروز ۲۱ شهریور در مراسم «شبی با شهدا» با حضور مردم شهیدپرور و مقامات لشکری و کشوری بعد از نماز مغرب و عشا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تسلیت و تعزیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از عموم مردم به ویژه مردم ولایت‌مدار، قدرشناس و شهیدپرور تهران بزرگ برای شرکت در مراسم تشییع 135 شهید گمنام دفاع مقدس (روز پنج‌شنبه 22 شهریورماه ساعت 9 صبح از مقابل دانشگاه تهران) دعوت کرده است.

در این اطلاعیه آمده است:

«بر کسی پوشیده نیست که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی شهدای گرانقدر و عزیز ایران اسلامی است که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال وطن‌مان، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشورمان ساختند.

لذا تکریم و بزرگداشت آنان، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت، اخلاص، قدردانی و قدرشناسی از شهدای عزیز و تجدید میثاق و ادامه راه مسیر پرتلألو آن حماسه آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در پایان این اطلاعیه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بار دیگر از مردم و امت بصیر، انقلابی و ولایتمدار تهران، اقشار مختلف، گروه‌ها، احزاب و مسئولان دعوت به عمل آورده است تا روز پنج‌شنبه 1397/6/22 ساعت 9 صبح، مقابل دانشگاه تهران با شرکت و حضور حماسی و گسترده در این مراسم معنوی و عزّت آفرین که مقارن با ماه محرم و عزای حسینی شده است با پیکرهای مطهر فرزندان برومند حضرت روح الله، بیعت تازه سردهند و یاد و نام وآرمان‌های والای شهیدان را زنده نگه دارند.

در ادامه قدردانی ملت سلحشور ایران اسلامی و مردم بزرگوار تهران از شهدای عزّت ایران اسلامی روز چهارشنبه 21 شهریور 1397 بعد از نماز مغرب و عشاء در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراسم شب وداع با این شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌گردد.»


خبرنگار: وجیهه مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: