اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 09 February 2024
۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغاتی برای رقابت نامزدها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز - ۲۰ بهمن ماه - با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.
افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخاباتبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، "در راستای هدف عدالت گستری و هویت محوری" برای نخستین بار با دستور رئیس جمهور و با هماهنگی دستگاه‌های مسوول به ویژه وزارت کشور و شورای نگهبان ۲۰۰ کانال تلویزیونی ۲۴ ساعته مختص حوزه‌های انتخابیه راه‌اندازی شد.

این کانال‌ها در مدت هفت روز تبلیغات انتخابات مجلس فعال خواهند شد.

رئیس سازمان صدا و سیما در این آئین اظهار داشت: از ابتدای شکل گیری رادیو و تلویزیون، نزدیک به ۱۶۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی ملی، استانی و بین المللی در صدا و سیما فعال شده است.

پیمان جبلی افزود: یکی از سرفصل‌های سند تحول رسانه ملی، حرکت به سمت آرمان ها به جای حرکت تحت ضابطه است.

وی یادآورشد: در این طرح، به تعداد حوزه‌های انتخابیه، کانال های انتخاباتی به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار نامزدها قرار داده شده است.

رئیس سازمان صدا و سیما اضافه کرد: مناظرات انتخاباتی نامزدهای دوازدهین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت ضبط شده است و از بین نامزدهایی که در هر حوزه انتخابیه ثبت نام کرده‌اند، انجام خواهد شد.

جبلی عنوان کرد: مناظره‌ها شامل برخی سؤالات عمومی و عمدتا مربوط به همان حوزه انتخابیه خواهد بود و نامزدها می‌توانند راهکارهای مورد نظر برای حل مسائل حوزه انتخابیه خود و همچنین حل مسائل کلانی که به عهده نماینده مجلس است را مطرح کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: