اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 06 July 2020
رهبر انقلاب:
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نوشتند: جمهوری اسلامی همچون گذشته به حکم وظیفه دینی و انسانی و مبتنی بر اصول ارزشی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و استیفای حقوق آنان و هم چنین دفع شر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.
جمهوری اسلامی از هیچ کوششی برای حمایت از مردم فلسطین دریغ نخواهد کردبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، حضرت‌ آیت الله خامنه ای در پاسخ به نامه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فرمودند: مرقومه جنابعالی در خصوص تحولات اخیر در عرصه فلسطین عزیز را با دقت ملاحظه کردم. از اینکه حرکت مقاومت فلسطین با مجاهدت و ایستادگی خود در برابر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی موجبات ضعف و ناکامی آنها را فراهم آورده و در مقابل، عزت و سربلندی امت اسلامی را باعث گردیده است خداوند متعال را شکر می‌گزارم و از شما مجاهدان شجاع تشکر و قدردانی می‌کنم.

ایشان افزودند: دشمن زبون که در عرصه میدانی شکست‌های غیرقابل جبرانی متحمل شده است راهبرد توسعه طلبی خود و تضییع حقوق مسلم فلسطینی‌ها را ابتدا با فشار اقتصادی و محاصره غزه مظلوم و آنگاه با نیرنگ مذاکره و طرح صلح و سازش دنبال می‌نماید و لکن جریان مقاومت و ملت شجاع فلسطین با منطق عقل و تجربه تهدید و تطمیع آنها را بر نتافته و همچون گذشته با ایستادگی مثال زدنی خود مسیر عزت و شرف را رقم زده و از این پس هم در همین صراط مستقیم حرکت خواهد کرد. ان شاء الله قطعاً حفظ هوشیاری، وحدت و یکپارچگی مردم و جریان‌های فلسطینی در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمن مؤثر بوده و جلب نصرت الهی را به همراه خواهد داشت.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی همچون گذشته به حکم وظیفه دینی و انسانی و مبتنی بر اصول ارزشی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و استیفای حقوق آنان و هم چنین دفع شر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دریغ نخواهد کرد. امیدوارم پروردگار متعال بر عزت و قدرت شما بیافزاید.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: