اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - 25 February 2020
ربیعی:
سخنگوی دولت گفت: نیازمند عملکرد یکپارچه در برابر کرونا هستیم و بی تردید مهمترین داروی‌ضد کرونا، اعتماد به یکدیگر و نظام بهداشتی و تولید است و از فداکاری‌های بخشی به عنوان شاخصی مهم می توان نام برد.
مهمترین داروی‌ضد کرونا، اعتماد به یکدیگر، نظام بهداشتی و تولید استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپس، علی ربیعی» امروز (سه‌شنبه) در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تولید کنندگان اقلام بهداشتی و درمانی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل این وزارتخانه، افزود: اکنون بیش از خود بیماری آثار روانی آن مردم را آزار داده است. 

وی اضافه کرد: کرونا مساله جهانی به حساب می آید و علاوه برایران کشورهای زیادی را تحت تاثیر قرار داد و یکی از پدیده‌های دوران پسا صنعتی به شمار می‌رود که در هر منطقه آب و هوایی جهان، جهش هایی پیدا کرده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امروز با نوعی حاکمیت سلامت روان و سلامت تن روبرو هستیم و باید بتوان یکپارچه عمل کرد، این موضوع مهم فقط به وزارت بهداشت مربوط نمی شود، بلکه ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی اضافه کرد: برخی سوداگری‌ها نیز در این شرایط وجود دارد، ممکن است منافع کوتاه مدت را از دست داد، اما باید به خیر جمعی و منفعت همگانی نگریست.

ربیعی خاطرنشان کرد: براساس تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و تولید کنندگان، توان و فناوری موجود پاسخگوی نیازهای جامعه است و می توان فراتر از نیازهای جامعه عمل کرد.

همچنین در این جلسه تولید کنندگان اصلی مواد شوینده از جمله الکل، مواد ضدعفونی کننده، تجهیزات پزشکی، ماده اولیه ماسک و ماسک صنعتی حضور داشتند.



نام:
ایمیل:
* نظر: