اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 20 November 2019
روحانی در جمع هیئت وزیران:
رئیس جمهور گفت: مردم ایران از آزمون تاریخی دیگری سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که با همه مشکلات هرگز نمی‌گذارند که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

مردم هرگز نمی‌گذارند آب به آسیاب دشمن ریخته شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از صدا و سیما، حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز در جمع هیئت وزیران گفت: امروز از ملت بزرگ و هوشیار ایران به خاطر آگاهی و صبوری و همچنین موقعیت شناسی تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و در مقابل آنان سر تعظیم فرود می‌آورم.

رئیس جمهور افزود: مردم ایران از یک آزمون تاریخی دیگر سربلند بیرون آمدند و نشان دادند علی رغم مشکلات اقتصادی و اینکه ممکن است گله‌هایی از مدیریت کشور داشته باشند، اما هرگز نخواهند گذاشت آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

روحانی گفت: مردم ما به خوبی آگاه هستند که هدف اصلی خودکفایی کشور در زمینه تأمین انرژی است؛ برای اینکه ما محتاج بیرون نباشیم و بتوانیم با تولید داخلی، انرژی مورد نیاز را به طور صحیح مصرف و همچنین عدالت را در جامعه پیاده کنیم.

رئیس جمهور افزود: این بدان معناست که مردم نیازمند بیشتر از مردم غیر نیازمند از یارانه سوخت استفاده کنند لذا آنچه حاصل طرح اصلاح قیمت بنزین بود به ۱۸ میلیون خانوار متوسط یا کم درآمد پرداخت می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه همانطور که اعلام شده بود؛ از تاریخ ۲۷ آبان دو مرحله این طرح اجرایی و عملیاتی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: