اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 20 November 2019
سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت گفت: هدف طرح حمایت معیشتی با مدیریت مصرف سوخت، نه جبران کسری بودجه‌ دولت، که جبران کسریِ حمایت از معیشت مردم، به ویژه اقشار کمتربرخوردار است.

هدف از طرح مدیریت مصرف سوخت، حمایت از معیشت مردم استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از ایرنا، علی ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهور و سخنگوی دولت بامداد چهارشنبه گفت: من در نشست سخنگویی گفتم پدیده اغتشاشات بیش از دو روز دوام نخواهد داشت. احساس کردم مرزبندی میان اعتراض مدنی و خشونت ضد مردمی تعمیق شده است.

وی با تاکید بر اینکه جفای خشونت‌ها و اغتشاش‌های خیابانی این است که صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد، گفت: این حاشیه‌رانی، خواست بدخواهان ایران و تروریست‌ها است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اظهار داشت: دوگانه اعتراض یا اغتشاش، دوگانه گفت‌وگوی اجتماعی یا خشونت است‌ اولی سبب پویش و دومی عامل فرسایش است. نخبگان، انجمن‌های علمی و احزاب می‌توانند پیشرو گفت‌وگو باشند. دست همه اهل گفت‌وگو را می‌فشاریم.

سخنگوی دولت گفت:‌ حدود ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. این طرح به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند. هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: