اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - 13 June 2019
وزیر صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان :
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال دو هزار و ۲۰۰ واحد که بخشی غیرفعال هستند و بخشی دیگر زیر ظرفیت کار می کنند را‌‌ تکمیل و احیا خواهیم کرد.

احیای  ۲۲۰۰ واحد تولیدی را سال ۹۸ در دستور کار دادیم

به گزارش عصرپرس به نقل از شاتا، رضا رحمانی در ابتدای ورود به هرمزگان جهت سفر به جنوب کرمان و شرکت در چند برنامه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب ، افزود: پارسال نیز این برنامه را در دستور کار داشتیم و در این راستا بیش از یک هزار و ۸۰۰ واحد را توانستیم فعال و احیا کنیم.

وی با اعلام اینکه موضوع توسعه واحدهای تولیدی دارای پتانسیل توسعه و همچنین نهضت تکمیل ساخت داخل را نیز در برنامه داریم، تصریح کرد: امسال معدن و صنایع معدنی را جزو اولویت های اصلی فعالیت های وزارت صنعت، مفدن و تجارت قرار دادیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت موصوع معدن و صنایع معدنی را یک فرصت استثنایی برای کشور دانست و گفت: ظرفیت معادن باید فعال شود که بدین منظور برنامه هایی تدوین و طراحی شده است که این برنامه ها از اکتشاف تا نوسازی و تجهیز معادن را شامل می شود.

رحمانی فعال کردن معادن کوچک مقیاس را از دیگر برنامه ها معرفی کرد و افزود: تکمیل زنجیره فلزات اساسی مثل فولاد و آلومینیوم و مس و سایر ظرفیتهای فلزی و غیرفلزی نیز جزو برنامه های امسال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هرمزگان را یکی از استانهای بسیار پتانسیل دار در حوزه معدن دانست و اضافه کرد: به ایمیدرو و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و سایر مجموعه های مرتبط برای به فعلیت رساندن این ظرفیت ها ماموریت دادم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های سفر امروز به جنوب کرمان گفت: بازدیدی از جنوب کرمان و برخی معادن این خطه داریم و در هرمزگان نیز در دیداری با استاندار به بررسی مهمترین موارد استان در حوزه معادن، دریا، صنعت، معدن و تجارت می پردازیم‌.


نام:
ایمیل:
* نظر: