اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - 31 October 2018
با تایید شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛
مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از تایید افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام در جلسه امروز ( چهارشنبه) شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه پیام سرعت می گیرد

به گزارش عصرپرس از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید زرندی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری گفت: افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام در جلسات متعدد کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود و پس از آن توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی در جلسه این شورا مطرح شد و با نظر مساعد نماینده وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسید.

وی افزود: با تایید این شورا کاربری مسافری فرودگاه در کنار کاربری های باربری و آموزشی این فرودگاه تثبیت شد و توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه پیام سرعت بیشتری می گیرد و تعداد پروازهای بیشتری به مسیرهای مختلف در این فرودگاه برنامه ریزی می شود.

بر اساس این گزارش، شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور ۱۲ وزیر و معاونان رییس جمهوری تشکیل می شود و مصوبات آن در حکم مصوبات هیات دولت قرار دارد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: