اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - 28 February 2016
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: طرح ویژه نوروزی پلیس راهور در نوروز امسال برای خدمت رسانی به مردم سراسر کشور از 25 اسفند شروع می شود و تا 15 فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت.

طرح ویژه نوروزی پلیس راهور از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود
به گزارش عصرپرس ، سردار تقی مهری در نشست خبری گفت: این طرح که در کمیته ویژه ترافیک نوروزی مطرح و اجرایی خواهد شد ، روز سه شنبه 25 اسفند ماه با آغاز رزمایش پلیس راهور و تمام سازمان های امدادی و خدماتی کشور اجرایی و عملیاتی خواهد شد؛ ضمن اینکه رزمایش یاد شده در ضلع جنوبی مرقد امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
وی به حوادث سال گذشته در طرح نوروزی 94 اشاره کرد گفت: این حوادث در استان هایی همچون خراسان رضوی، فارس، سمنان و همچنین استان آذربایجان شرقی رخ داد.
وي ادامه داد و گفت: 40 درصد تصافات منجر به فوت در نوروز 94 در پنج استان اتفاق افتاده است و بیشترین تخلفات شامل انحراف به چپ، سبقت بیجا، عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز گزارش شد که ناوگان مسافربری نقش مهمی در پیشگیری حوادث جاده ای داشت.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهور با هماهنگی آموزش و پرورش برنامه هایی برای همیاران پلیس اجرا خواهد کرد ، بهره گیری از ظرفیت بازرسان نامحسوس و اقدامات ویژه یکی از اهداف مهم پلیس در این طرح است تا پلیس راهور ناجا بتواند بهترین خدمات رسانی را برای مردم داشته باشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: