اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - 30 November 2023
مدیرعامل تامین اجتماعی خبرداد:
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان از مطالبات پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز دولتی و دانشگاهی و سایر مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد خبر داد و گفت: بالغ بر ۵۲ هزار پزشک و مرکز درمانی؛ تشخصیصی و دارویی در سراسر کشور طرف قرارداد این سازمان هستند.
پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعیبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت در بخش دولتی و غیردولتی با سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه تأمین و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان اظهار داشت: پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، یکی از اولویت‌های مهم سازمان تأمین‌اجتماعی است و با بهبود شرایط مالی سازمان در دوره اخیر در تلاش هستیم پرداخت مطالبات را به‌روزرسانی کنیم.

وی افزود: در تداوم پرداخت‌هایی که در ایام اخیر در زمینه تسویه مطالبات مراکز طرف قرارداد این سازمان صورت گرفته است، حدود ۱۶۲۵ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی در سراسر کشور پرداخت شد.

موسوی همچنین گفت: در این مرحله ۲۵۰۷ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد شامل مطالبات پزشکان، درمانگاه‌ها، پاراکلینیک‌ها و بیمارستان‌های طرف قرارداد پرداخت و تسویه شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مجموع مبالغ پرداختی در این مرحله را ۴۱۳۲ میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: بالغ بر ۵۲ هزار پزشک و مرکز درمانی؛ تشخصیصی و دارویی در سراسر کشور طرف قرارداد این سازمان هستند و در ارائه خدمت سلامت به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: با تدابیر ویژه‌ای که در سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه مدیریت منابع و اجرای برنامه‌های تحولی در حال پیگیری است و بهبود شرایط مالی سازمان که متأثر از برنامه‌های تحولی است، امید است روال پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد روزبه‌روز بهبود یافته و فاصله بازپرداخت مطالبات این مراکز به حداقل برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: