اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - 30 November 2023
مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، گفت: کنفرانس ملی تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی با رویکرد متحول سازی صنعت تبلیغات و پیوند آن با صنعت برگزار می شود تا ضمن تبیین و ترسیم مسیر جدید به نوسازی ساختار تبلیغات متناسب با نیاز صنایع بپردازیم.
برگزاری نخستین کنفرانس ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، امیرحسین اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، گفت: کنفرانس ملی تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی با رویکرد متحول سازی صنعت تبلیغات و پیوند آن با صنعت برگزار می شود تا ضمن تبیین و ترسیم مسیر جدید به نوسازی ساختار تبلیغات متناسب با نیاز صنایع بپردازیم.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی صنعتگران در حوزه تبلیغات افزود: شرکت‌ها باید بتوانند با استفاده از داده کاویِ مبتنی بر استراتژی تبلیغات، پیش آگهی کنند؛ چرا که صنعت، دچار تحول چشمگیر شده و اگر صنعت تبلیغات نتواند همگام با توسعه صنایع گسترش یابد هم صنایع و هم تبلیغات با رکود مواجه خواهند شد.

اسدی اظهار داشتت: با ایجاد شرکت‌های توانمندِ تبلیغاتی و با استفاده از فناوری روز دنیا ضمن توسعه صنعت تبلیغات می‌توان به سمت پویایی و شکوفایی بیش از پیش صنایع حرکت کرد؛ صنعت برای معرفی محصول، خدمات و اقدامات خود به تبلیغات نیاز دارد و تبلیغات برای دوام و قوام خود نیازمند پوست اندازی در ساختار و استراتژی خود است؛ صنعتِ متحول شده برای پایداری نیاز به ابزار جدید و کارآمدِ تبلیغات متحول شده دارد.

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت ادامه داد: اگر قرار است تبلیغات به معنای واقعی کلمه به یک صنعت تاثیرگذار تبدیل شود باید استفاده از ابزارهای فناوری دیجیتال همچون داده کاوی، هوش مصنوعی، نمایشگرهای تبلیغاتی سه بعدی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، متاورس، سیستم های پیش آگهی بازار، سیستم های هوشمند مطالعات بازار، سیستم های هوشمند نظرسنجی و افکارشناسی و بطور کلی ابزارهای تحول دیجیتال در صنعت تبلیغات توسعه یابد.

وی ادامه داد: تبلیغات و بویژه تبلیغات بین الملل باید با ابزار جدید توسعه یابد. صنعتگران و صادرکنندگان ما باید اصول علم و فناوری تبلیغات را بویژه در جامعه هدف و مقاصد صادراتی بشناسند و از این ابزار استفاده کنند. ما متاسفانه کمتر شاهد تبلیغ اصیل و فناورانه کالای ایرانی در عرصه جهانی هستیم. کمتر تیزرها و فیلم های ما با زبان فناوری روز در شبکه های اجتماعی بین الملل، بیلبوردهای دیجیتال و سامانه های اطلاع رسانی مدرن معرفی می شود. حتی در داخل بسیاری از صنایع ما مخصوصا صنایعی که ممکن است دولتی باشند، از ابزارهای نوین تبایغات کمتر استفاده می کنند.

اسدی در پایان بیان کرد:خود صنعت تبلیغات نیز همگام با صنعت نسل چهارم، نیاز به پوست اندازی دارد و کمتر برنامه های توانمندسازی برای صنایع برگزار می شود و برای مدل های جدید تبلیغ، شاخص های کمی و قابل اتکا هنوز بصورت فراگیر ارایه نشده و این همایش، بستر توسعه فناوری در صنعت تبلیغات و اتصال صنایع کشور با شرکت های تبلیغات است.

گفتنی است نخستین کنفرانس ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ در سالن شماره ۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت 8 الی ۱۶ با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: