اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
در آستانه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) انجام شد؛
صبح امروز و در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل (ره) دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، به همراه دکتر فروزانفر مشاور اجرایی این معاونت از قسمت های مختلف بهداشت و درمان و اورژانس حرم مطهر امام (ره) بازدید کردند.
بازدیددکترکریمی از بخش های بهداشت و درمان و اورژانس مرقد مطهر امام خمینی (ره)به گزارش عصرپرس از وبدا، دکتر کریمی در حاشیه این بازدید ضمن اعلام آمادگی، بخش های مختلف بهداشت و درمان و اورژانس جهت ارائه خدمات به زائران در حرم امام خمینی (ره) گفت: حدود ۲۳۰۰ نفر کادر بهداشت و درمان در محوطه حرم مستقرند که از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر پزشک هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برای این مراسم ۶ بیمارستان صحرایی مستقر شده، همچنین ۱۲ درمانگاه، ۲۰ اتوبوس آمبولانس، ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و نیز دیگر وسایل خدمت رسان همچون موتورلانس مستقر شده اند.

دکتر کریمی ادامه داد: از نظر خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان همه چیز مهیاست و امیدواریم که هموطنان ما اصلاً نیازی به خدمات درمانی نداشته باشند اما همکاران ما آماده هستند تا در صورت نیاز مردم عزیز، خدمات درمانی لازم را ارائه کننذ.

دکتر کریمی ادامه داد: از نظر بهداشتی تیم های بهداشت از سه دانشگاه علوم پزشکی شهر تهران مستقرند‌ و بهداشت آب، غذا و محیط را کاملا کنترل می‌کنند. همه تیم ها با آمادگی برای ارائه خدمات به زائرین و عزیزانی که برای زیارت مرقد حضرت امام (ره) و شرکت در مراسم ملکوتی مراجعه می‌کنند، آماده هستند و هیچ مشکل بهداشتی درمانی وجود ندارد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تیم های اورژانس نیز مستقر شده و یک اتحاد کامل بین بخش‌های مختلف بهداشت و درمان و اورژانس وجود دارد.

وی تاکید کرد: همکاران ما از هر سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران حضور دارند. همچنین عزیزان بهداشت و درمان سپاه، ارتش و نیز تامین اجتماعی، فراجا، دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمامی واحدهای مرتبط با بهداشت درمان نیز با تمام قوا جهت خدمت رسانی به زائرین حضور فعالی دارند.

گفتنی است تیم معاونت درمان در این بازدید از بیمارستان های صحرایی مستقر، جانمایی ها قسمت های خدمت رسان بهداشت و درمان و اورژانس و حضور فعال کادر سلامت در آستانه برگزاری مراسم ارتحال بازدید کرد‌.
نام:
ایمیل:
* نظر: