اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 14 May 2023
رهبر انقلاب:
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنیدبه گزارش عصرپرس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین‌المللی از سال ۱۳۶۶ در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شده و پس از آن در اکثر سال‌های برگزاری ایشان در نمایشگاه کتاب حضور یافته‌اند. بازدید رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، پس از سه سال و باتوجه به پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی در پنجمین روز برگزاری این نمایشگاه انجام شد.

گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب به این شرح است:

 برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنید. هنوز داستان‌های خارجی مربوط به کودک غلبه دارد که عیب بزرگی است.
 
سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار آینده خواندنی‌ست که از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) آغاز شده تا ۳۰ اردیبهشت ماه پذیرای بازدیدکنندگان است و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: