اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 26 April 2023
مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت:
مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت اعلام کرد که تسهیل دسترسی مردم به خدمات مشاوره، فرهنگ‌سازی دریافت خدمات مشاوره کسب وکار و بهینه‌سازی فرآیندهای کارآفرینی از اصلی‌ترین اهداف رویداد ملی مشاوره کسب وکار است.
بزرگ‌ترین رویداد ملی مشاوره کسب وکار برگزار می‌شودبه گزارش عصرپرس، «امیرحسین اسدی» مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: رویداد ملی مشاوره کسب وکار در روز هفتم اردیبهشت‌ماه 1402، با هدف ارائه خدمات مشاوره کسب وکار، تسهیل فرایندهای راه‌اندازی کسب وکار، کمک به رشد کسب وکار از طریق حمایت مشاوران کسب وکار، حل معضلات اداری و فرهنگسازی استفاده از مشاوران توانمند، رویداد ملی مشاوره کسب وکار، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور بیش از صد مشاور کسب وکار در حوزه های مختلف مورد نیاز کارآفرینان برگزار خواهد شد، در نظر داریم که فضایی را ایجاد کنیم تا صاحبان کسب وکار بتوانند به راحتی تمامی نیازهای خود در موضوعات مرتبط با صنعت و صنف خود را به‌صورت مستقیم از صاحب‌نظران و اساتید توانمند  این حوزه دریافت کنند.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت اضافه کرد: همانند انسان که به یک پزشک خانواده نیاز دارد و باید هر چند ماه، یک بررسی کامل سلامت انجام دهد، یک کارآفرین نیز از مرحله شروع به کار خود نیاز دارد تا از یک پزشک امین و متخصص کسب وکار در مسیر حرکت خود استفاده کند.

وی همچنین یادآور شد: این کارآفرین باید هر شش ماه عارضه‌یابی کسب وکار خود را انجام دهد، دفاتر مالی را بسنجد، استراتژی تدوین کند، اثربخشی کلان اقتصاد بر کسب وکارش را بررسی کند، برای مشکلات و بحران ها آماده گردد و با هدف جذب بازار بین‌المللی مطالعه کند و با فن‌آوری و هوشمندسازی، خود رابرای تولید محصولات بهتر آماده سازد. این مراحل اغلب با حضور یک مشاور توانمند به خوبی انجام می‌شود.

اسدی افزود: همکاران‌مان در اتاق بازرگانی در این رویداد چگونگی دریافت کارت بازرگانی و خدمات اتاق بازرگانی، همکاران‌مان در اتاق اصناف، چگونگی دریافت مجوز و شرایط ارایه خدمات اصناف، همکاران‌مان در شتاب‌دهنده‌ها و وزارت علوم چگونگی دریافت خدمات از پارک‌های فن‌آوری و شتاب‌دهنده‌ها و همکاران انجمن‌های تخصصی نیز خدمات تخصصی کسب وکار را به کارآفرینان عزیز ارائه می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین قرار است در این رویداد ملی، مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز، به‌عنوان مشاوران کسب وکار در خدمت کارآفرینان باشند.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت همچنین گفت: علاقمندان به حضور در رویداد ملی مشاوره کسب وکار، می‌توانند از طریق لینک (event.irccss.ir) برای استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار به‌صورت رایگان و حضوری استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: