به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،علیرضا رضایی معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بیان کرد: تمامی مشترکان برق کلانشهر تهران میتوانند با شماره گیری #121*500* درخواستهای خود را در حوزه برق ثبت و از خدمات و اطلاع رسانیهای این شرکت بهرمند شوند.
وی در ادامه با تاکید بر پاسخگویی و خدمترسانی 24 ساعته توسط نیروهای عملیاتی این شرکت در بخش 121، افزود: با توجه به حجم تماسهای مشترکان تهرانی، همکاران ما در حال حاضر امکان پاسخگویی به 900 تماس در لحظه را دارند و با توجه به در دسترس بودن بانک اطلاعاتی مشترکان و در نظر گرفتن نشانیهای شهری، در صورت افزایش درخواست و تماسها با توجه به هماهنگیهای به عمل آمده با شرکت مخابرات، این امکان صورت گرفته که در صورت تکمیل شدن ظرفیت خطوط ورودی سیستم پاسخگویی تلفن گویا به صورت هوشمند، تماسهای مشترکان را بررسی و پاسخ متناسب با درخواست تماس گیرندگان ارائه شود.
"حجت مومنی" مدیر امور هماهنگی و نظارت بر فوریتهای برق توزیع برق تهران بزرگ نیز علاوه بر بیان اهمیت و لزوم ارتقای سطح بهرهوری در سامانههای نظارتی و کنترلی گفت: این امکان برای مشترکان تهرانی ایجاد شده است که بتوانند علاوه بر ثبت تغییر ایجاد شده در محل سکونت خود و دریافت خدمات برق، انشعابات و غیره به صورت همزمان از خدمات فوریتهای برق در چند نقطه بهرمند شوند و این شرکت به صورت بر خط و در لحظه، امکان شناسایی نقطه و محلهای بروز حادثه را در سامانههای خود ایجاد کرده تا همزمان با شناسایی آدرس دقیق، آن را به نزدیکترین نیروهای عملیاتی اعلام کنند تا در کمترین زمان به محل اعزام و نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدام شود.