اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - 23 September 2017
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعرفه های اختیاری شرکت مخابرات ایران را اعلام و بیان کرد: مدل پیشنهادی وزارت ارتباطات در حال بررسی است و در ۱۰۰ روز اول فعالیت نهایی و اجرا می شود.
اعلام تعرفه های پیشنهادی مخابرات
به گزارش عصرپرس، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود با اعلام تعرفه های مخابرات اظهار کرد: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه هایی را در مهرماه و برای برخی استان ها به صورت آزمایشی به اجرا در آورد.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب این مدل برای مشترکین اختیاری است و مشترکین می توانند در صورت تمایل از مدل های قبلی بهره گیری کنند. این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارائه ی سرویس های غیرحجمی است. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر وعده ۱۰۰ روزه برای نهایی شدن مدل تعرفه اینترنت، اظهار کرد: این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در ۱۰۰ روز اول فعالیت نهایی و اجرایی خواهد شد. 

جهرمی با بیان این که مخابرات ایران باید امکان ارائه ی سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت های اینترنتی نیز فراهم سازد، افزود: خوشحال می شوم نظرات را در خصوص این مدل برای لحاظ در جمع بندی نهایی داشته باشم. ارسال نظرات تخصصی مکتوب به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات نیز مزید امتنان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: