اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - 02 October 2022
هشدار وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات گفت: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.
گروهک‌های تروریستی نتیجه اعمال ننگین خود و ترور مردم ‌بی‌گناه را می‌بینندبه گزارش عصرپرس، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب روز یکشنبه با صدور پیام تسلیت شهادت سردار هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، به سردار سرتیپ کاظمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، شهادت را پاداش مجاهدان فی‌ سبیل‌الله و عنایت خاص حضرت حق به پاکان عالم و رهروان حقیقت و آزادگی دانست.

در پیام وزیر اطلاعات آمده است: خبر شهادت سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و عضو شورای هماهنگی اطلاعات استان توسط تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی موجب تأسف و تأثر شد.

خطیب در این پیام ادامه داد: مجاهدت‌های سترگ و شکوهمند آن شهید عالی‌قدر در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم تکفیری و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به‌ویژه نسل جدید پاسداران خواهد بود.

وی با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این مجاهد فی سبیل‌الله به محضر مقام معظم رهبری، فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران و سایر هم‌سنگران، خانواده وی و مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان، از درگاه خداوند منان برای آن شهید والا مقام طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت کرد.

وزیر اطلاعات در عین حال خطاب به گروهک‌های تررویستی هشدار داد: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و  پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: