اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۹ تير ۱۴۰۱ - 30 June 2022
غریب آبادی:
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرهمی بر دل خانواده‌های شهدای ترور است.
محاکمه سرکرده گروهک تروریستی النضال مرهمی بر دل خانواده‌های شهدای ترور استبه گزارش عصرپرس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی با خانواده شهید هادی الماسیان که در حمله تروریستی سال ۱۳۹۷ به رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این شهید اظهار داشت: تحمل این مصیبت کار ساده و سهلی نیست، ولی خداوند متعال به خاطر مقام والای این شهید عزیز به شما صبر و تحمل عطا کرده است.

دبیر ستاد حقوق بشر به دادگاه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال اشاره کرد و گفت: سرکرده این گروهک تروریستی، حبیب الاسیود حدود ۲ سال پس از گذشت حادثه اهواز دستگیر و بازداشت و به ایران منتقل شد. محاکمه این سرکرده گروهگ تروریستی مرهمی است بر زخم دل خانواده های شهدا است.

غریب آبادی تاکید کرد: اگر ایثارگری و از جان گذشتگی شهدایی مانند شهید الماسیان که خالصانه مجاهدت کردند، نبود، در این سطح از امنیت نبودیم؛ امنیت و ثباتی که ملت ما دارند حاصل خون این شهدا است.

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی النضال مرهمی بر دل خانواده‌های شهدای ترور است

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، در ادامه این دیدار، همسر شهید الماسیان با بیان اینکه شهادت آرزوی همسرم بود و در کربلا و مشهد مقدس شهادت را آرزو کرده بود، ‌ به ذکر خاطراتی از این شهید پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: