اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - 23 May 2022
امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به پشتوانه خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران در دفاع از میهن اسلامی بایستی سرلوحه همه در خدمتگزاری به جامعه اسلامیمان باشد.
به گزارش عصرپرس، آیت الله «مصطفی علما» عصر دوشنبه در  دیدار با" کامیار ثقفی"  دستیار ویژه و قائم مقام بنیادشهید و امور ایثارگران کشور، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران را به برکت و پشتوانه خانواده های شهدا و ایثارگران دانست و از زحمات شبانه روزی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه قدردانی کرد.

وی در ادامه از زحمات حجت الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در طول دوران خدمت خود به یادگاران ایثار و شهادت قدردانی کرد و افزود: آقای عسکری در این دوران با روحیه جهادی، صبر و خوش رویی خادم ایثارگران بود و برای مدیرکل جدید نیز آرزوی توفیق روز افزون را داریم.

در ادامه این دیدار قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز شهدا را ستارگان درخشان ایران اسلامی و انسان هایی ولایت مدار دانست و سیاست های این نهاد انقلابی را در راستای اندیشه های مقام معظم رهبری در مسیر جهادی در خدمت رسانی جامعه ایثارگران و خانواده شهدا عنوان کرد.

«کامیار ثقفی» در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که شهدای والامقام انتخابی آگاهانه و به دور از احساسات داشتند، گفت: ما نیز باید در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اطاعت آگاهانه از ولایت فقیه ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام عسگری در طول هشت سال سکان داری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  افزود: مدیرکل جدید نیز از جمله خادمان با سابقه خانوادهای ایثارگران استان است و انشاءالله انتظار می رود با تاسی گرفتن از نگاه تیز بینانه رهبری معظم انقلاب نسبت به جامعه هدف موجبات تحول در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را فراهم کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: