اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 08 May 2022
فرمانده نیروی دریایی ارتش مطرح کرد؛
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به استقرار دائم نیروی دریایی ارتش در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزاد گفت: جهت توسعه سواحل مکران نیازمند همکاری سازمان‌های دولتی هستیم.
استقرار نیروی دریایی در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزادبه گزارش سرویس دفاعی امنیتی عصرپرس، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک نیروی دریایی ارتش و سازمان جهاد دانشگاهی در ستاد فرماندهی این نیرو اظهار کرد: بنای حرکت نیروی دریایی ارتش فرامین مقام معظم رهبری است که ایشان نگاه ویژه‌ای به توسعه سواحل مکران دارند؛ بنابراین تحقق این هدف راهبردی، نیاز به آموزش و پرورش و توجه به توسعه دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ما می‌توانیم با همکاری حرکت مؤثری را در سواحل مکران انجام دهیم؛ البته توجه و تمرکز بر روی ساکنان این مناطق است و تلاش داریم با همکاری سایر سازمان‌ها اقدامات مؤثری در این مناطق انجام دهیم.

دریادار ایرانی با اشاره به خدمات نیروی دریایی ارتش به مردم و حضور به‌موقع در هنگام بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، بیان کرد: در اتفاقات و حوادث رخ‌داده، نیروی دریایی در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده و تلاش داریم با همکاری با جهاد دانشگاهی، سطح آموزش و توانمندی‌های نیروهای خود را برای خدمت به مردم و البته کارآمدی بیشتر ارتقا دهیم.

وی استفاده صحیح از زمان را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت هم بتوانیم به جایگاهی برسیم که بتوانیم بگوییم از منطقه محرومیت‌زدایی شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش توجه به ارتقای سطح بهداشت در سواحل مکران را یکی از اولویت‌های توسعه سواحل مکران دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با آموزش و توسعه سطح بهداشت، فرهنگ، فناوری و تکنولوژی به توسعه این مناطق بیفزاییم.

دریادار ایرانی ادامه داد: نگاه ما به عمق آب‌های آزاد است و می‌خواهیم در عمق بیش از دو هزار کیلومتر استقرار دائم داشته باشیم؛ به همین دلیل باید به توسعه سواحل توجه کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی لبه دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزاد حضور دارد و از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: