اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - 25 January 2022
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حفظ کرامت و منزلت زنان و بهبود رفاه زنان شاغل را از اولویت های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد.
بهبود رفاه زنان شاغل از اولویت های مهم دولت سیزدهم است‌به گزارش عصرپرس به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی در مراسم بزرگداشت روز زن  ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: دردولت سیزدهم، بیشترین حمایت از مادران به نسبت تعداد فرزندانی که دارند انجام می شود.

وی افزود: دروزارت تعاون کارورفاه اجتماعی ، برحفظ جایگاه بانوان تاکید داریم.

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی اضافه کرد: بانوان همکار ما دراین وزارتخانه توانمندی‌های ویژه‌ای دارند؛ در مدت پنج ماه خدمت، تعدادی از این خواهران با توانمندی ویژه شناسایی شده‌اند.

عبدالملکی تاکید کرد: دروزارت مردم به انتصاب خواهران انقلابی، توانمند و متخصص تاکید ویژه داریم که تا کنون تعدادی از این بانوان منصوب و در آینده نیز انتصاب تعداد بیشتری از زنان را در رده مدیریتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نیمی از جمعیت جامعه مخاطب وزارت مردم، بانوان هستند که باید در سیاستگذاری ها مورد توجه باشند.

عبدالملکی گفت: در جامعه مدرن امروزی ،شان زن آن گونه که باید مورد توجه نبوده است و بشر در دوره تمدن جدید این جایگاه را نادیده گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد :جوهره وجودی زن به عنوان موجودی مقدس به قدر لازم مورد تمرکز قرار نگرفته و اعتقاد من بر این است که شان و کرامت خانم ها قابلیت توجه بیشتری دارد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد : مادر تا لحظه آخر زندگی فرزند، دل سوزترین است و آرزو داریم روزی برسد که زن، مادر و همسر با کرامتی که مورد نظر پیامبر اسلام بوده است مورد توجه قرارگیرد.
در این مراسم از بانوان برگزیده دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و "عصمت احمدیان" مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی به عنوان مادران نمونه تقدیر شد.
"سمیه رفیعی " نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، " کبری خزعلی " رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی درمحل این وزارتخانه برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: