اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۳ دی ۱۴۰۰ - 13 January 2022
وزیر نیرو در شهرستان پارسیان:
وزیر نیرو با اشاره به اقدامات اولیه ساماندهی رودخانه "بردول"، از تکمیل پروژه انتقال آب دریا به شهرستان پارسیان در استان هرمزگان خبر داد.
ساماندهی رودخانه به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "علی‌اکبر محرابیان" در پایان سفر خود به شهرستان پارسیان در استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار و گفت و گو با مردم این شهرستان اظهار کرد: اکثر مردم در خصوص خسارات عدم مهار آب‌ و سیلاب‌هایی که در سال‌های اخیر به وجود آمدند، صحبت کردند که دولت در این زمینه تصمیماتی خواهد گرفت.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده، اضافه کرد: ساماندهی رودخانه بردول که منشعب از سد بردول است، اولین تصمیمی بود که مقرر شد در مدت حداکثر یک‌سال این رودخانه در محدوده داخل شهر به طور کامل و در فازهای بعدی قسمت‌های روستایی آن ساماندهی شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه موضوع دوم آبرسانی از دریا به شهرستان پارسیان است، گفت: این پروژه در حال حاضر شروع شده اما باید اعتبارات تکمیلی آن تامین شود تا ان‌شاءالله برای شهرستان پارسیان و روستاهای قابل توجه مسیر در حداقل زمان ممکن شاهد تکمیل خط انتقال و احداث آب شیرین‌کن برای تامین آب باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: