اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 05 December 2021
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اعلام کرد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اعلام اینکه امتحانات پایان ترم حضوری برگزار خواهد شد، گفت: براساس بخشنامه سازمان مرکزی و اعلام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، کلاس ها باید به صورت حضوری برگزار شود و ما در یک ماه گذشته اکثر کلاس های عملی را با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری برگزار کرده ایم .
برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غربخبرنگار: وجیهه مرادی

به گزارش خبرنگار سرویس  فرهنگی عصرپرس، پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب درحاشیه گرامیداشت سروقامت ماندگار با اعلام اینکه امتحانات پایان ترم حضوری برگزار خواهد شد، گفت: براساس بخشنامه ای که از طرف سازمان مرکزی و اعلام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، کلاس ها باید به صورت حضوری برگزار شود و ما در یک ماه گذشته اکثر کلاس های عملی را با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری برگزار کرده ایم .

داداندیش با اشاره به تاکید براینکه زیر ساخت های امتحانات حضوری را فراهم کرده ایم ، گفت: تاکنون 10درصد از کلاس ها حضوری برگزار شده و تا پایان ترم نیز دانشجویان حداقل باید دو جلسه را در کلاس حضور داشته باشند البته این به صورت اختیاری است اما با توجه به حضوری بودن  امتحانات این حق دانشجو است که مشکلات خود را با اساتید در میان بگذارد و نسبت به رفع آن  اقدام کند. 

حمایت صندوق پژوهش و فناوری از ایده های نوآورانه 

وی درباره حمایت صندوق پژوهش و فناوری از سرای نوآوری دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در چند سال گذشته در یخش نوآوری تلاش کرده تا با هم اندیشی که با اساتید دانشگاه، بنیادشهید، اندیشمندان و صاحب نظران دارد در خصوص  اینکه چطور می توانیم  در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب در راستای تمدن سازی، خودسازی و جامعه سازی بر آن تاکید دارند اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اشاره به اینکه در این راستا نقش جوانان نادیده نگرفته شده و به این نتیحه رسیدیم که جایزه ای در این خصوص طراحی کنیم و خوشبختانه صندوق پژوهش و فناوری حمایت کامل را در این رابطه داشتته است.

وی ادامه داد:  20 اثر برگزیده در این خصوص از سراسر کشور دریافت کرده‌ایم و صندوق کمک کرد این ایده پردازان نوآوری را در سراهای نوآوری مستقر و حمایت کرد، از مهم ترین این طرح ها ،طرح چهل چراغ بوده است.

داداندیش گفت: به دنبال حمایت صندوق از طرح های نوآورانه اجتماعی از کارگزاری صندوق هستیم و در این رابطه از 24 استان 60 مشکل اجتماعی ارسال شده که امیدواریم با همکاری دانشجویان در جهت رفع این مشکلات گام برداریم .







نام:
ایمیل:
* نظر: