اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - 27 November 2021
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی لیلابی را تسلیت گفت.
وزیر فرهنگ درگذشت حجت الاسلام حسینی لیلابی را تسلیت گفتبه گزارش عصرپرس از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: خبر درگذشت روحانی وارسته و انقلابی، ابوالشهیدین، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر حسینی لیلابی موجب تاسف عمیق شد.

آن عالم بزرگوار با تربیت فرزندانی مکتبی و سربازانی ولایتمدار و تقدیم دو شهید به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نسبت به پاسداری از کیان این سرزمین و ایستادگی پای ارزش های ناب فرهنگ اسلامی، دین خود را به شایسته ترین وجه ادا کرد.

وزیر فرهنگ درگذشت حجت الاسلام سیدعلی اصغر حسینی لیلابی را تسلیت گفت

در این پیام آمده است: اینجانب با تسلیت فقدان این انسان والامقام به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی، علاقه مندان و بویژه خانواده آن مرحوم، از درگاه خداوند منان در ایامی که مزین به نام بسیجیان جان برکف و ایثارگر میهن عزیزمان است، برای روح آن فقد سعید علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسالت دارم.

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی لیلابی پدر شهیدان سید جواد و سید محمد حسینی لیلابی روز جمعه (پنجم آذرماه ۱۴۰۰)به علت کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.

این عالمِ عامل و مجاهد فی سبیل الله همواره در حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های مختلف حضوری فعال داشت و از الگوهای ماندگار معنویت و بصیرت بود.

وی با تقدیم ۲ فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان (عج) بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: