اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - 26 November 2021
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
سردار تنگسیری در اجتماع بسیجیان دریادل در جزیره بوموسی تاکید کرد: امروز دشمنان با صرف هزینه های هنگفت در افغانستان، عراق، یمن، لبنان و سوریه ، شکست خورده اند و سردرگم هستند و افول ، پژمردگی در چهره و شکست گفتمان آنان در عرصه میدان آشکار شده است .
امروز دشمنان با صرف هزینه های هنگفت شکست خورده و سردرگم هستندبه گزارش عصرپرس از سپاه نیوز ؛ سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از جزیره بوموسی در جمع فرماندهان و  بسیجیان دریادل مستقر در این جزیره که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و ارزیابی آمادگی های دفاعی آنان صورت پذیرفت،  اظهار کرد: شما جوانان غیور بسیجی و بسیجیان دریادل بسیج دریایی در گام دوم انقلاب با شناخت  از واقعیت ها ، داشتن بصیرت دینی و تأسی از شهید والامقام سردار سلیمانی با حضور در میدان عمل و توکل بر خداوند متعال همانند گذشته با روحیه جهادی و انقلابی، آمادگی کامل برای انجام ماموریت های خطیر سازمانی در حفظ امنیت مرزها و جامعه و همچنین ارائه خدمت رسانی های مؤمنانه برای  رفع مشکلات مردم داشته باشید.

وی افزود: کار بسیج، پاسخ به نیازهای کشور و مردم و امداد رسانی و نجات بخشی است و ما امروز الحمد لله از یک نیروی مخلص،قدرتمند،جهادی و مؤمن برخوردار هستیم که در هر نقطه  کشور مشکلی ایجاد شود، از این ظرفیت عظیم ،برای حل مشکلات، از آن استفاده می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت امروز بسیجیان دریادل بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه که در سواحل شمالی و جنوبی در قالب بیش از ۵۸۰ ناوگروه سازماندهی شده اند، در امتداد فعالیت‌های جهادی و انقلابی برای خدمت رسانی بی منت به مردم ، در بخش صیانت از مرزهای آبی و حفظ امنیت پایدار در عرصه های دریایی ، توانسته ایم امنیت آبهای سرزمینی و فرا سر زمینی را مردمی کنیم .

سردار تنگسیری افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای تصنعی واهی و مادی، تلاش کرده بودند با ایجاد مشکلات اقتصادی ، جدایی مردم از نظام را رقم بزنند که با کوه باصلابت و بصیرت مثال زدنی مردم ایران اسلامی مواجه شدند و امت با تبعیت و اطاعت از امام جامعه اسلامی،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، آنان را ناکام  و نقشه شوم استکبار  را نقش بر آب نمودند و إن شاءالله ، حتمأ خداوند به برکت این مقاومت و ولایتمداری ، به ملت عزیز ما کمک خواهد کرد و این مشکلات معیشتی هم که از دغدغه های  جدی مقام معظم رهبری هست با تلاش و مجاهدت های خدمت گزاران نظام اسلامی مرتفع خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آینده انقلاب اسلامی بسیار امیدوارکننده تر  از امروز خواهد بود و همانگونه که انقلاب و حرکت عظیم انقلابی کشور و حاکمیّت تفکّر انقلابی و اسلامی ، کشور را حرکت داد و پیش برد؛ تا اینجا رسانده، به اوج هم ان‌شاءالله خواهد رساند و جهش هایی از رشد و پیشرفت های  مهم در عرصه های مختلف خواهیم داشت.

وی افزود : امروز دشمنان با صرف هزینه های هنگفت در افغانستان، عراق، یمن، لبنان و سوریه ، شکست خورده اند و سردرگم هستند و افول ، پژمردگی در چهره و شکست گفتمان آنان در عرصه میدان آشکار شده است . البته این از هم پاشیدگی و از هم گسستگی جبهه کفر، بخاطر توکل برخدا ، تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت و هوشمندی مردم عزیزمان بوده است. 

سردار تنگسیری افزود: امروز لازم است  بسیجیان با استفاده از «جهاد تبیین» با مردم نوازی و مردمیاری ، واقعیت های کشور و راه های برون رفت از مشکلات را برای مردم و محیط پیرامونی خود، تبیین نمایند.

سردار تنگسیری با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره هود «فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصير» پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند) و طغیان نکنید، همانگونه که خداوند به آنچه می کنید آگاه است، افزود: ما تا زمانی که با خداباشیم خدواند بهترین حامی و حمایتگر ما است و چون خدا با ماست ما پیروزیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: