اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - 06 August 2021
استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های شهرستان‌های مختلف در استان براساس برنامه‌ریزی انجام شده هر ماه رصد، و بسیاری از پروژه‌ها اجرایی شده است.
استاندار خوزستان:بسیاری از پروژه‌های شهرستانی در استان اجرایی شده‌اندبه گزارش عصرپرس،  قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در نشست بررسی اجرای پروژه‌های چهار شهرستان اندیکا، لالی، مسجد سلیمان و هفتکل در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: نشست‌های بررسی پروژه‌های شهرستان‌های خوزستان به طور منظم برگزار می‌شود و خوشبختانه رویه خوبی در خوزستان ایجاد شده است.

وی گفت:از زمان حضور من در خوزستان به طور متوسط پروژه‌های هر شهرستان چهار بار مورد پیگیری و بررسی قرار گرفته است.

استاندار خوزستان ادامه داد: بررسی پروژه‌های استانی و تشکیل جدول زمان بندی برای اجرای آنها باعث شده تا بسیاری از مشکلات استان شناسایی و طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان‌ها که بیشتر آنها راکد بودند اجرایی شوند.
سلیمانی دشتکی افزود: برای چهار شهرستان اندیکا، لالی، مسجد سلیمان و هفتکل ۹۰ مصوبه را تصویب کردیم که ۱۳ مصوبه برای اجرا به مشکل برخوردند.

وی گفت: کمبود سیمان و قیر برای اجرای پروژه‌ها از جمله مشکلات اجرای این تعداد مصوبه بود که خوشبختانه با تامین این مواد اجرای پروژه‌ها در این شهرستان‌ها شتاب می‌گیرد. 
با دستور استاندار خوزستان جدول زمان بندی برای اجرای پروژه های شهرستانی ایجاد شده که مدیران باید در موعد مقرر این پروژه ها را عملیاتی کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر: