اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
کد خبر: ۴۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۴ - 27 August 2025

گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.

گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی بیمه پارسیان، از این پس بیمه گزاران و مشتریان می توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت 19 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره 8259-021 داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.

همچنین تماس های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه گزاران صورت گرفته است.