به گزارش
سرویس اقتصادی عصرپرس
از شاتا، منصور معظمی رئیس هیئت عامل ایدرو در هم اندیشی شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی با بیان
اینکه این سازمان باید درعرصه اطلاعرسانی و تعامل مستمر با مخاطبان بالقوه و بالفعل
خود بیشتر تلاش کند، تصریح کرد: در مجموعه سازمان مدیریت صنعتی و شبکه های نمایندگی
آن توانایی لازم برای ارتقاء و توسعه بیشتر وجود دارد .
رئیس هیئت عامل
ایدرو همچنین اقدامات روز آمد و نوین از جمله تبلیغات خلاقانه را امری موثر در ارتقاء
پیش از پیش و رقابتپذیری بهینه برند سازمان مدیریت صنعتی برشمرد و از مدیران این سازمان
خواست با هماهنگی و اتخاذ سیاستهای علمی و همسو با حوزه ارتباطات ایدرو و در این راستا
به ابزار های نوین و رسانه های جدید متوسل شوند.
معاون وزیر صنعت
، معدن وتجارت با اشاره به مسائل و چالش های که کشور با آن مواجه است، ظرفیت سازمان
مدیریت صنعتی را کاملا منطبق برای ورود و پرداختن به آنها توصیف کرد و گفت: سازمان
مدیریت صنعتی باید با به روز نگه داشتن و پاسخگویی به نیاز های روز کشور خود را در
متن امورو در معرض دید قرار دهد.
معظمی افزود: به
طور نمونه ، سازمان مدیریت صنعتی باید بتواند با استفاده از سرمایه های فکری خود در
خصوص موضوع تحریم و پرداخت علمی به مدیریت این مقوله و چگونگی گذر کشور از این شرایط
حرفی نو داشته باشد .
وی همچنین شبکه
های نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی در سراسر کشور را بازوان این سازمان خواند که می
توانند به شرکت ها و بنگاه ها در زمینه های آموزش مشاوره بدهند.
در این نشست؛ مدیرعامل
سازمان مدیریت صنعتی هم با تشریح فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف ، به برنامه
و اقدامات سازمان در تقویت جایگاه و توسعه برند سازمان وهمچنین تولید محتواهای جدید
اشاره و تصریح کرد: در این راستا برنامه تحول سازمان در دست تهیه است .
ابوالفضل کیانی
بختیاری همچنین با اشاره به دیدگاه های ارائه شده روسای شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت
صنعتی در این هم اندیشی ابزار امیدواری کرد با تعامل با شبکه ها و سرمایه های فکری
و علمی، ان شالله سازمان بتواند بیش از گذشته در مسیر اهداف و ماموریت های خود گام
بردارد
.
در حال حاضر سازمان
مدیرتی صنعتی در۲۶
استان کشور نمایندگی
دارد که در حوزه های مشاوره، آموزش، تحقیق و انتشارات فعالیت هستند.