اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - 20 August 2018
پزشکیان مطرح کرد:
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خوابی که دشمنان برای ما دیده اند، آشفته است و نمی‌توانند طمع تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشند.

توان دفاعی ما خواب دشمنان را آشفته کرده استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت در تشریح نشست غیرعلنی امروز تصریح کرد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه امیران، فرماندهان و مسئولان وزارت دفاع در صحن خانه ملت حضور یافتند و گزارشی از دستاوردها، تلاش ها و زحمات عزیزان ما در وزارت دفاع و اقدامات بسیار شایسته آنها را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه نمایندگان نیز بحث هایی در همین زمینه بیان کردند، گفت: این تصور و حقیقت و دستاوردی که در کشور داریم، خوابی را که دشمنان برای کشور ما دیده اند آشفته کرده است و دیگر به این راحتی نمی توانند طمع در تجاوز به کشور و خاک ما داشته باشند.

پزشکیان تصریح کرد: ما از همه این عزیزان که در وزارت دفاع به صورت گمنام و با کمترین امکانات بیشترین دستاوردها را برای کشور ما داشته اند تشکر و قدردانی می کنیم.

وی یادآور شد: ما در مجلس و به ویژه کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، برنامه، بودجه و محاسبات و همچنین اقتصادی قطعا تلاش خواهیم کرد تا برای امسال و سال آینده هرکاری که از دستمان برآید برای تقویت قدرت دفاعی کشور انجام دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: