اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - 20 August 2018
نعمتی:
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور بعد از دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان در مجلس حاضر می‌شود.

زمان حضور رئیس جمهور در مجلس مشخص شدبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه ملت، در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست غیرعلنی مجلس با وزیر دفاع اظهار داشت: در نشست غیرعلنی امروز امیر حاتمی و معاونان وزیر دفاع حضور داشتند که گزارش بسیار مفصلی از اقدامات و اتفاقات بسیار مهمی که در عرصه دفاعی کشور رخ داده را ارائه کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: وزیر دفاع در زمینه‌های موشکی، هواپیمای جدید جنگی، پهپادها و ناوشکن‌های مختلف که در عرصه دفاعی مشغول خدمت هستند، گزارشی را ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه وزیر دفاع از اتفاقات خوبی که در عرصه دیپلماسی دفاعی و حضور در مجامع دفاعی دنیا رخ داده گزارش مفصلی را بیان کرد.

نعمتی ادامه داد: با توجه به فضای کشور موضوع نوع تعاملاتی که باید با کشورهای همسایه داشته باشیم و موضوع تروریسم مورد بررسی قرار گرفت تا راهکارهای پاک کردن منطقه از تیم‌های تروریستی مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به صحبتی که با آقایان محمود واعظی و حسینعلی امیری داشته‌ام رئیس جمهور بعد  از ملاقات هیئت دولت با مقام معظم رهبری که 6 شهریور ماه برگزار می‌شود، در یکی از جلسات مجلس به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: