اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 19 August 2018
معاون صید و بنادر صیادی سازمان شیلات ایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات لایروبی اسکله صیادی بریس خبر داد.

آغاز عملیات لایروبی اسکله صیادی بریسبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، شاپور کاکولکی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در بازدید از اسکله بریس گفت: پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات لایروبی و ایجاد دستک رسوبگیر  اسکله بریس آغاز شد.

وی در ادامه تصریح کرد: حدود 3 ماه قبل که در استان حضور پیدا کردیم مسائل و مشکلات جامعه صیادی را از نزدیک رصد نمود و قول داده ایم که پیگیری لازم جهت مرتفع نمودن آنها را انجام دهیم، اکنون بمنظور پیگیری و رفع آنها با کمک همدیگر مجدد در استان حاضر شده که بسیاری از مشکلات رفع و یا در حال مرتفع شدن است.

کاکولکی در ادامه اهداف از سفر به این استان را ایجاد تفاهم و مراوده بین بازار و جامعه عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز جلسات و نشست هایی را با مدیران کارخانجات فرآوری منطقه و تعاونیهای صیادی داشته ایم.

وی ابراز امیدواری کرد با این اقدامات امسال نیز وضعیت صید خوب بوده و نسبت به سال گذشته شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود.

 کاکولکی در ادامه بازید از بنادر پزم، کنارک، رمین و بریس، گفت: روند پیشرفت کار در بندر پزم کند پیش می رود که در گفتگویی با پیمانکار پروژه قرار برآن شد تا ظرف 2 هفته آینده تجهیزات لازم را در اسکله فراهم و حداکثر ظرف 4 تا پنج ماه آینده کل عملیات بهسازی و مرمت این اسکله پایان پذیرد تا صیادان منطقه از آن بهره برداری نمایند.

وی در ادامه افزود: در صورتیکه پیمانکار تجهیزات را تا مدت تعیین شده تهیه و بخشی از کار را که باقیمانده آغاز و اتمام نماید مبلغ حدود20 میلیارد ریال اوراق می دهیم و تا بهمن ماه سال جاری پرداخت می گردد و تا اول سال آینده با وی تصفیه می شود در غیر این صورت تصمیم جدیدی خواهیم گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: