اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - 18 August 2018
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف 9 انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از این انبارها ده ها قلم انواع کالاهای اساسی و مواد غذایی به ارزش 320 میلیارد تومان کشف شد.

کشف 9 انبار احتکار کالا به ارزش 320 میلیارد تومان در جنوب تهران

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر، اظهار داشت: همکارانم در پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با قاچاق کالا طی چند روز گذشته با انجام عملیاتی موفق شدند 9 انبار بزرگ احتکار مواد غذایی و کالاهای اساسی در جنوب تهران را کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات، تاکنون 8 هزار و 800 تن برنج، یک هزار و 473 تن عدس، 150 تن چای، 106 تن زردچوبه، 3 هزار و  450 تن چوب MDF و 60 هزار حلقه لاستیک خودروهای سواری و صنعتی، 220 هزار حلقه رینگ ایرانی و خارجی که بعضا برخی از این کالاها بالغ بر یکسال در این انبارها احتکار شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را 320 میلیارد تومان اعلام کردند، گفت: پس از انجام اقدامات انتظامی با هماهنگی مقام قضائی اموال مکشوفه به اداره تعزیرات تحویل تا درخصوص آن تصمیم گیری شود.

وی با تاکید بر مبارزه جدی و بی امان پلیس با متخلفان و محتکران، گفت: با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضائی و تعزیرات، انبارهای شهر تهران بازدید و کنترل می شود تا اگر مسئولان انبارها، خود اظهاری نداشته و یا اظهارت خلاف واقع داشته باشند، طبق قانون با آنها برخورد می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یکی ازدغدغه های پلیس را عدم تعریف مناسب ورود و عرضه کالا به بازار اعلام و بیان کرد: باید به طور جدی، ساز و کار اصولی مطابق با قانون و شرایط نیاز مردم تعریف شود تا کالاهای ضروری و مورد نیاز شهروندان به موقع به بازار عرضه شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: